Regulamin świadczenia usług

Regulamin Świadczenia usług

przez firmę Sport Shop Agata Wądrzyk
NIP: 8671902403

Zakopane 34-500

Chałubińskiego 19 a

 


1. Rezerwacje przyjmowane są drogą mailową lub telefoniczną.

 

2. Rezerwacji dokonuje się na osobę lub firmę, która będzie dokonywać płatności.

 

3. Aby rezerwacja stała się rezerwacją gwarantowaną konieczne jest uiszczenie w ciągu 3 dni roboczych od dokonania rezerwacji zadatku w wysokości 30% od kwoty za cały pobyt (na przelewie prosimy umieszczać imię i nazwisko, datę pobytu oraz nazwę pokoju). W przypadkuj rezerwacji rozpoczynajacych się za 3 dni i mniej konieczne jest wykonanie natychmiastowej wpłaty oraz przesłanie dowodu wykonanie przelewu na adres meilowy kontaktcichawoda@gmail.com.

           W przypadku rezerwacji na 1 dobę prosimy o wpłatę całej wartości rezerwacji.


4. Brak wpływu zadatku w określonym terminie od dokonania rezerwacji skutkuje anulacją rezerwacji.

 

5. Pozostała część należności pobierana jest w dniu przyjazdu, w momencie meldowania gościa.

 

6. W przypadku zmiany terminu rezerwacji lub całkowitej rezygnacji z pobytu do 14 dni przed przyjazdem z przyczyn niezależnych od nas zadatek nie podlega zwrotowi.

 

7. Przyjazd po godzinie 19.00 wymaga wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego pod numerem telefonu: +48 600882020

 

8. Niestawienie się gościa do godziny 22:00 dnia przyjazdu jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu, jeśli gość nie poinformował wcześniej recepcji i jest równoznaczne z możliwością wynajęcia pokoju innemu gościowi.

 

9. Wpłata zadatku, a tym samym dokonanie rezerwacji gwarantowanej oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji.

 

10. Dokonując rezerwacji klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych tylko i wyłącznie w celach marketingowych przez: Sport Shop Agata Wądrzyk zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).

 

11. Cena nie zawiera ubezpieczenia oraz opłaty klimatycznej. Opłata klimatyczna wynosi 2 zł za osobę za 1 dzień pobyt.

 

12.Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby Usługodawcy.  Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja.

 

 

 

 

Dziękujemy za przestrzeganie regulaminu Willi Cicha Woda/ Mountain

Pozwoli to Państwu na wypoczynek w miłej atmosferze i zapewni Państwu komfortowy i bezpieczny pobyt.